השתלות שיניים לחולי סכרת

השתלות שיניים אינן נאסרות על אנשים הסובלים מסכרת, אך אם אתם סובלים מסכרת, עליכם לדעת כי אתם נמצאים בסיכון גבוה יותר לכישלון השתל בהשוואה לאחרים. אם יש לך סכרת לא מבוקרת, אסור לך לבחור את ההליך בכלל. עם זאת, אנשים עם סכרת מבוקרת לרוב מסתדרים היטב עם ניתוחי השתל.

שיעור כישלונות השתלת השיניים הוא די גבוה בקרב אנשים עם סכרת. זה בעיקר בגלל שאנשים הסובלים מסכרת מסוג 1 או מסוג 2 עשויים לקחת זמן רב לרפא את הפצע של השתל הכירורגי. גם חולי סכרת נמצאים בסיכון גבוה יותר לזיהום. ומכיוון שדלקות כמו חניכיים נפוצות מאוד בקרב אנשים עם סכרת, הסיכון לאי ספיקת השתלת שיניים גדל פי עשרה ועלול להוביל גם לסיבוכים אחרים.

עם זאת, התקדמות ומחקר חדש בביצוע ניתוחי השתלת שיניים מאשרים כעת כי לחולים סכרתיים יש שיעור גבוה יותר של הצלחה בניתוח שיניים ממה שחשבו בעבר. על פי המחקרים האחרונים, אנשים עם סכרת מבוקרת ובלתי מבוקרת, יש סיכוי שווה לניתוחים מוצלחים של השתלת שיניים בהבדל היחיד של אנשים עם סכרת מבוקרת לקוי הזקוקים ליותר זמן לריפוי השתל לפני שמניחים את התותבות.

אנשים סכרתיים יכולים לבחור בכל אחד מארבעת סוגי ההליכים להשתלת שיניים הנעשים כיום בתחום רפואת השיניים הקוסמטית. עם זאת, יש להבין היטב את ההתייעצות הנכונה עם רופא השיניים ודיון באשר לאחוזי ההצלחה וסיבות הכישלון לפני שתבחרו בהליך כך שניתן להשיג תוצאות מקסימליות.

 

 

זהו אחד הפופולריים ביותר של הנהלים. השתל שיניים הכולל על ארבע מציב ארבע השתלת שיניים ממוקמות בלסת עם סט מלא של שיניים תחתונות או עליונות. זה נעשה כך שהתמיכה מהעצם הקיימת בפועל ממקסמת ואין צורך בהשתלת עצם. אם אדם חולה סכרת זקוק להחלפת כל השיניים העליונות ו / או התחתונות, זוהי אפשרות אידיאלית מכיוון שאין צורך להגיע לעצם וכך נזק מינימלי.

שתלים מיני דנטליים

אם יש לך שן אחת חסרה, זו אחת הסוגים הטובים ביותר של השתלת שיניים. עם זאת, אין זה פיתרון קבוע ויש בו צורך בהמשך תיקון והחלפה, ולכן אין אפשרות טובה עבור אנשים עם סכרת מכיוון שתיקון והחלפה עלולים לגרום לחניכיים מועדים לזיהום.

החלפת שיניים יחידה

זה שוב לשן חסרה אחת. עם זאת זה לעתים קרובות משתמש בטכניקת הגשר שהיא טובה בטווח הקצר אך חושפת את השיניים ליד החסרה לדעיכה, מה שמביא לכך שהשיניים / השיניים זקוקות ליותר עבודה שיניים. בכלל לא אידיאלי לחולי סכרת.

שיניים ביום

הליך זה מעניק לאדם את שיניו החדשות רק ביום אחד. עם זאת, אנו מציעים שזו אינה אפשרות אידיאלית עבור חולי סכרת מכיוון שהם זקוקים לזמן להחלמה מהליך אחד לפני שהם יכולים לבצע את השני.

למידע נוסף על קבלת השתלת שיניים אם יש לך סכרת, אנא אל תהסס לפנות אלינו ונשמח לענות על כל שאלה שיש לך.

 

{

שעות פתיחה

א – ה: 10:00 – 18:00

שישי : 10:00 – 15:00

שבת : סגור

השתלת שיניים בכפר סבא

מתחם בית יתיר רח’ ויצמן 42 , כפר סבא

טל : 09-7736665
דואר אלקטרוני : info@dr-essam.com

השתלת שיניים בפרדס חנה

רח’ המייסדים 38, פרדס חנה – כרכור
טל: 077-7027225
דואר אלקטרוני : info@dr-essam.com

השתלת שיניים