השתלת שיניים ביום אחד זה אולי נראה כמו קסם, אבל כן, אתה יכול לקבל פה עם חיוך מושלם רק ביום אחד!

ההבדל העיקרי בין השתלת שיניים ביום אחד ושתלים מסורתיים זה, כמובן, זמן. שתלים מסורתיים דורשים ביקורים מרובים אצל רופא השיניים וזמני ריפוי ארוכים יותר. להשתלת שיניים ביום אחד  (ניחשתם נכון) לוקח יום אחד להצבתם. בלי קשר, השתלים דנטליים קיימים מאז שנות ה -50 של המאה הקודמת והם השתפרו רק מאז.

שחזור פה שלם עם שתלים מסורתיים דורש בדרך כלל מספר ביקורים. הנה למה:

יתכנו מספר רופאים שאתה צריך לראות וכן חודשים של זמן ריפוי לפני שמניחים שיניים קבועות.
ניתוח אחד עשוי להיות מיצוי, השתלת עצם או הרמת סינוס במידת הצורך. אחרי זה תקופה של חודשים לריפוי. ניתוח נוסף למיקום השתלים וזמן נוסף לריפוי.
ואז יירשמו רשמים ורישומים כדי לבצע את השחזור הסופי. זה נוצר על ידי מעבדת שיניים בעלת ניסיון רב בתחום השתלת שיניים ביום אחד לאורך מספר שבועות נוספים.
לבסוף, הוא מוכן להצבה בפה. התהליך כולו לוקח שישה או שמונה חודשים עד שמושלם יותר משנה.
מצד שני, שתלים דנטליים ביום אחד הם בדיוק איך שהם נשמעים. מדובר בשחזור מוחלט של הפה בפרק זמן של 24 שעות בלבד. אין המתנה לריפוי בין השלבים, כך שאין גם תותבות זמניות להתמודד איתן. ולרוב, שתלים ביום אחד הם אפילו פחות יקרים מאשר שחזור שתל מסורתי בפה מלא.

כיצד נעשות השתלות שיניים ביום אחד?

התייעצות
אתה צריך לפגוש את הצוות, לסייר במשרד ובמעבדה, ונכיר אותך ומה הצרכים הספציפיים שלך. אנו ניקח תמונות תלת ממד של הלסת והפנים שלך, כמו גם סריקות דיגיטליות של הפה שלך.

תוכנית טיפול – השץלץ שיניים ביום אחד
משם, אנו יכולים לתכנן את הטיפול. זה כולל את הצורך בהרמת סינוס או בהליכי הגדלת עצם. ברגע שהכל יהיה מוכן לצאת, נעביר אותך למעבדה הכירורגית.

הליכים כירורגיים
כאן אתה מרגיע והפה שלך מרופט לנוחותך. כל ההליכים הכירורגיים מתרחשים בזמן זה. זה כולל עקירות שיניים, מיקום השתלים וכל פרוצדורה נוספת שתידרש.

התאוששות לאחר השתלת שיניים ביום
לאחר השלמתם, אתם חופשיים לחזור לביתכם או למלון לנוח. מעבדת השיניים הפנימית שלנו תסיים את השחזור למשך הלילה כך שתתאים אישית להשתלות החדשות שלך. אנו משתמשים בסריקות הפה והפנים שלך כהפניות.

שיניים חדשות
כשאתה חוזר למשרד למחרת בבוקר, החיוך החדש שלך מוכן ונשים אותם לצמיתות בפה שלך. לאחר שניסינו את השיניים החדשות שלכם, אנו יכולים להסתגל לפי הצורך לפני שנחבר לשתלים שבפה.

החלק התחתון של גשרי השיניים החדשים עשוי מסגרת מתכת או מוט מתכת, הפועלת לייצוב השתלים בזמן שהם מתרפאים.

זה הופך את ההמתנה לריפוי בין שלבים למיותרת. אתה יכול לעזוב את אותו יום ממש עם השיקום הקבוע שלך במקום אקרילי זמני.

עלות השתלת שיניים באותו יום
בדומה לניתוח להחלפת מפרק הירך או הברך, להשתלת שיניים יש יכולת לשפר באופן משמעותי את איכות חייך.

העלות של השתלת שיניים ביום אחד היא השקעה ביכולת שלך לאכול, לדבר ולחייך לכל שארית חייך. לעתים קרובות המטופלים אומרים שזה “הכסף הטוב ביותר (שהם) שהוציאו אי פעם”.

שיקום פה מלא עם שתלים
לעשות קשת שלמה של שתלים בודדים זה יהיה יקר מאוד. במקום זאת, מרבית המטופלים בוחרים להניח 4 עד 6 שתלים עם גשר קבוע או עם תותבת ניתנת להצמדה.

למרות שזו פחות יקרה מפה מלא שתלים בודדים, הליך זה עדיין יכול להיות השקעה לא קטנה ועלול לקחת ביקורים מרובים אצל מספר רופאים להשלמתם.

{

שעות פתיחה

א – ה: 10:00 – 18:00

שישי : 10:00 – 15:00

שבת : סגור

השתלת שיניים ביום אחד בכפר סבא

מתחם בית יתיר רח’ ויצמן 42 , כפר סבא

טל : 09-7736665
דואר אלקטרוני : info@dr-essam.com

השתלת שיניים ביום אחד בפרדס חנה

רח’ המייסדים 38, פרדס חנה – כרכור
טל: 077-7027225
דואר אלקטרוני : info@dr-essam.com

השתלת שיניים ביום אחד